Sælg mere med google ads
Opsætning og optimering af Google Ads
Få Google Ads til at hjælpe med, at finde nye og eksisterende kunder ved hjælp af målgrupper, søgeord og automation.
Hvad er PPC og SEM?
Når du hører eller læser udtryk som ‘Search Engine Marketing’, ‘PPC’ eller ‘SEM’, så handler det om, at udnytte Google og Googles viden, til at finde nye potentielle kunder – der kan drive til en øget omsætning og større overskud for din virksomhed.
Google Ads – som tidligere hed Google Adwords – kan være en effektiv måde, at fange opmærksomheden fra dine potentielle kunder. Google Ads tilbyder mange forskellige muligheder indenfor SEM til at konvertere salg og dermed overskud. Ved, at udnytte Google Ads’ kraftfulde marketingkanal, kan du levere annoncer, videoer eller varer på de mest optimale tidspunkter på en kundes købsrejse.
Google Partner
Med en Google Ads-specialist fra SEOhaj på dit hold, kan du udnytte alle muligheder fra Google, i stedet for at spilde dine penge.
Hos SEOhaj er vi Google Partner og udover avanceret viden om Google Ads, kender vi også dine kunders forbrugsvaner, ønsker og forventninger til annoncer, landingpages og købsflow. Med denne viden og Googles forbrugerindsigt kan vi bygge kampagner, lavet præcis til dine kunder – og ikke kun drevet af søgeord.
Annoncer på flere platforme
Hos SEOhaj bruger vi vores viden som Google Partner til automatisering og andre innovative teknologier fra Google. Vi kan lave en Google Ads-kampagne, der er tilpasset præcis din virksomhed og dine mål. Vi vil undgå at spilde penge ved ligegyldige søgeord og vi vil maksimere dit forbrug igennem kloge budgivninger på tværs af flere relevante Google-kanaler.
Det vil sige, at vi kan bygge en Paid Search-kampagne, der kører sideløbende med Google Shopping-kampagner og Display-annoncer (GDN).
Google kender dine kunder
Hos SEOhaj er vi specialister i at opbygge kampagner i Google Ads. Det betyder, at vi kan udnytte Goolge Ads’ mange muligheder, uanset om du ønsker kampagner i Google Shopping, Display-annoncer (GDN) eller Paid Search.
Med Googles viden om dine potentielle kunder, kan vi udnytte og målrette mod dine mest værdifulde kunder og målgrupper og dermed øge overskuddet.
Vi er ikke bare din Google Partner
Få vores Google Ads-specialist på holdet er du sikret at din Google Ads er opsat korrekt med konverteringssporing, så vi måler på det, der giver din virksomhed værdi. Vi hjælper dig med at definere din målgruppe og placerer dig foran dem, når de søger efter dine produkter eller services. Ligesom vi hjælper dig med at få det maksimale ud af dit markedsførings budget.
Gennemgang af dine kampagner
Hver uger gennemgår vi alle dine kampagner, annoncegrupper, annoncer og konverterings-sæt og analyserer hvad der virker og hvad der ikke virker. Vi finder ud af hvad der skal skrues ned eller slukkes og hvad der skal forbedres.
Månedsrapport med viden
Som kunde hos SEOhaj får du hver måned en grundig månedsrapport med alle data fra dine kampagner og annnoncers præstationer. Vi klæder dig godt på til at træffe de rigtige beslutninger omkring din digitale markedsføring.
Test af landing pages
Mange tror, at det kun er annoncer, budjusteringer og søgeord, der giver en succesfuld kampagne. Vi sørger for, at dine landings-sider er optimeret til at konvertere. Er de ikke det, vil dine kunder gå forgæves og du vil blive straffet i Google Ads.
Få svar på dine spørgsmål om Google Partner
Hvad er Google Partner?
Google Partner-programmet er til reklamebureauer og digitale marketingsfirmaer, som tilbydes certificeringer, eksklusiv uddannelse, branche forskning og andre fordele. Google Partner er bureauer eller enkeltpersoner, der allerede administrerer Google Ads-konti og har eksisterende viden om at køre Google Ads.
Hvad er Google Søgepartnere?
Google Søgepartnere er onlinesøgemaskiner og websteder, der er inkluderet i din Google Ads-kampagne. Når du opretter en kampagne, vises din annonce automatisk på disse sider på Googles Søgepartner-netværk. Dette giver annoncører mulighed for at generere mere trafik fra en kampagne.
Hvem er med i Googles Partner-netværk?
Googles Partner Netværk ændrer sig hele tiden, så der findes ikke en nøjagtig og opdateret liste. Som annoncer hos Google Ads kan du vælge, om du vil inkludere forskellige netværk eller ej. Hvis du inkluderer disse websteder, får din annonce muligvis flere visninger, men al genereret trafik kan have en lavere værdi.
Hvordan bliver man Google Partner?
For at blive Google Partner skal den person, der tilmelder sig, oprette en personlig konto og en Partner-profil for sit bureau. Dette kan gøres via Googles Uddannelses-websted. Når ansøgningen er modtaget, gives certificeringen kun, hvis du opfylder Googles præstationskrav, herunder at levere positiv Ads-omsætning og vækst for dit bureau og dets kunder. Din virksomhed skal også have uddannede og certificerede Google Ads-specialister.
Hvordan virker Google Partner certifikatet?
Hos SEOhaj er vi Google Partner og dermed har vi adgang til kommunikation fra Google, herunder nyheder, uddannelse, særlige invitationer og meget mere. Som Google Partner har vi modtaget certifikater og certificeringer i Google Ads.
Hvor mange Google Partnere findes der?
Google oplyser ikke, hvor mange partnere de har i øjeblikket, og antallet stiger og falder hele tiden. Hvis du vil vide, om et bureau har opnået Google Partner-status, skal du finde og klikke på Google Partner-badget på deres websted. Dette badge skal linkes til deres Google Partner-konto, hvis det er ægte.
Flere besøgende, flere kunder og større omsætning
Eksempler fra nogle af vores eksisterende kunder efter 12 mdr.
+59%
Trafik til webshop
+69%
Antal konverteringer
+63%
Konverteringsværdi
+44%
Trafik til webshop
+30%
Antal konverteringer
+29%
Konverteringsværdi
+47%
Trafik til webshop
+70%
Antal konverteringer
+62%
Konverteringsværdi
Vi rammer dine kunder, når de har brug for dig
Ligegyldigt hvor dine kunder er henne og ligegyldigt om dine kunder bruger computer eller mobiltelefon, kan vi hos SEOhaj hjælpe dig med, at planlægge en Google Ads-strategi, der går direkte efter dine målgruppe – præcis på dét tidspunkt, hvor de søger efter dine produkter eller tjenester.
Vi samarbejder med Google Ads og sammen bygger vi kampagner der øger trafikken på din webside og øger antallet af telefonopkald eller skaber opmærksomhed om dit brand. Uanset hvilken annoncekampagne du ønsker, finder vi den form, der har den største indflydelse på din vækst og sikrer at dit budget er placeret korrekt.
Al vores viden integreres med Googles viden om dine kunder og dermed kan vi levere de bedste resultater og langsigtet vækst for din virksomhed.
Dine muligheder med Google Ads
Google Paid Search
Google Paid Search er en fantastisk mulighed for, at vise dig frem som besvarelse på et spørgsmål stillet af dine potentielle kunder. Med den rigtige annonce-tekst og landingpage, kan Google Paid Search give en solid og god forretning.
Google Remarketing
Google Remarketing handler om, at finde og vise annoncer til forbrugere, der allerede har vist interesse for dit brand eller produkt. En Google Remarketingkampagne er en nem og billige måde at øge dine konverteringer på.
Google Shopping
Google Shopping er en ideel løsning til webshops med unikke produkter eller onlinebutikker med prisførende produkter. Google Shopping er god til hurtig sammenligning af varer og enestående til at drive flere website besøg og salg.
Google Display Network
Google Display Network er til visuelle annoncer, der øger din synlighed på tværs af hele internettet. Google Display Network kan målrettes mod dit publikum på de mest effektive måder.
Nogle af dem vi elsker at arbejde sammen med
Vi er klar til at udvikle din virksomhed
Er du klar til at udvikle din virksomhed? Lad os udrette noget stort sammen…
Kontakt
SEOhaj ApS
Online marketing og SEO specialister
CVR: 39194430
Olaf Ryes Gade 7K 1. 10
6000 Kolding
+45 71 90 53 56
Åbningstider
Mandag: 07.00–16.00
Tirsdag: 07.00–16.00
Onsdag: 07.00–16.00
Torsdag: 07.00–16.00
Fredag: 07.00–14.00